Yaşlı Adam

1-Allâhümmağfirlî ver-hamnî ve âfinî vehdinî verzuknî(vesturnî vahfaznî.)
Anlamı:Allah’ım!Beni bağışla,bana rahmet et,beni-dünya ve ahiretin fitne ve belalarından-âfiyette kıl,bana hidâyet ver,beni-helalinden-rızıklandır,günahlarımı ört ve beni muhafaza eyle.

2-Allâhümmağfirlî ver-hamnî ve âfinî verzuknî.
Anlamı:Allah’ım,beni bağışla,bana rahmet et,-dünya ve ahiretin fitne ve belalarından-âfiyet ver ve beni helâlinden rızıklandır.

Rasûl-i Ekrem(s.a.v)Efendimiz,mubarek elinin dört parmağını birleştirerek buyurdu ki:”Şüphesiz ki bunlar(yani bu dört cümle)senin için dinini ve dünyanı toplar(Yani her iki dünyanın saadetini kazandırır.)

3-Allâhümmağfirlî ver-hamnî vecburnî ve vehdinî verzuknî.
Anlamı:Allah’ım,beni bağışla,bana rahmet et,beni zengin kıl,beni hidayet üzere yaşat ve beni-helâlinden-rızıklandır.

4-Allâhu Kâfün Fettâhun Ğaniyyün Razzak

Kaynak:Gönül İncileri