tasavvufokulu'nun mim yazısı

S.A Kardeşlerim,

Bu bir mim yazısı.Mim yazısı da nedir diye soranlarınız olabilir belki,şöyle anlatayım;Blogspot’daki kardeşlerimiz bir soru soruyorlar ve bu sorunun altına bazı arkadaşlarının ismini yazıyorlar,böylece onu mimlemiş oluyorlar.Mimlenen kişi blogunda sorunun cevabını yazıyor ve o da başkalarını aynı soruyla veya başka bir soruyla mimliyor.Yeni öğrendim ben de,wordpress’de olmayan bir uygulama çünkü.Ancak gönül dostu bir kardeşim mimleyince yazmayı uygun buldum.O da kim diye merak edenler yazının devamında kim olduğunu okuyabilirler.Mimin konusu blog yazmaya nasıl başlamış olduğumuz.Evet anlatmaya başlayalım artık:

İnternetten beğendiğim paylaşımları mail yoluyla başka kardeşlerimle paylaşıyordum.Bir süre sonra bu işi gayet ciddi ve sistemli bir şekilde yaptığımı fark ettim ve daha fazla insanla bu güzel bilgileri paylaşmanın çok daha anlamlı ve daha güzel olabileceğini düşündüm.İşte o günlerde aklıma düştü blog açma işi.Çok sevdiğim,güvendiğim,söz ve düşüncelerine daima azami itibar ettiğim kıymetli insanlara bu düşüncemi açtım.Olumlu yanıt alınca hemen işe koyuldum.İlk blogumuz Space blogu idi.Blog işine girenler bilirler,öğrenilmesi gereken pek çok bilgi ve uygulama vardır,eğer bunları bilmezseniz blogunuzda çalışma yapamazsınız.Neyse space bizim için hazırlık dönemi oldu sanırım,tam öğrenilmesi gerekenleri öğrenmiştik ki space kapandı,wordpress’e mecburi geçiş yaptık.Wordpress’e geçerken blogumuzun tüm içeriğinin otomatik olarak aktarılacağı söylenmişti ancak bizim blogunkiler aktarılmadı,tüm içeriği birer birer kendimiz aktardık.Eh,biraz yorucu bir taşınma oldu bizimki ama hiç şikayetimiz yok elhamdülillah,bütün yorgunluklarımız böyle işler için olsun.

Ve WordPress’li günlerimiz başlamış oldu böylece.Wordpress’in sistemi tamamen farklı ve İngilizce olduğu için ilk günlerimiz sistemi öğrenmek ve çözmekle geçti.Bu günlerde en büyük desteği WordPress.com Forumları’ndan aldım,yardımcı olan bütün kardeşlerime yürekten teşekkürlerimi sunuyorum.

Bir süre önce Blogspot kapatıldı(kısa süre önce de açıldı),oradaki kardeşlerimizden WordPress’e geçiş yapanlar oldu.Bu kardeşlerimizle tanıştık,kıymetli gönül dostlarımız oldu.İşte beni mimleyen gönül dostu kardeşim de bunlardan birisi,Gelibolu17.Güzel gönüllü,gönlündeki güzellikleri etrafına sevgiyle saçıp paylaşan kıymet verdiğim gönül dostum.Beni de düşünüp mime kattığı için kendisine teşekkür ediyorum buradan.

Blog dünyası sanal bir dünya belki ama öyle gerçek gönül dostlukları yaşanıyor ki burada.Cenazesi olan kardeşimizle üzülüyoruz,morali bozuk kardeşimize moral vermek için uğraşıyoruz,Allah’a yalvardığı gönlünden kopup gelenleri yazan kardeşimizin şiiriyle gözyaşı döküyoruz,bilim ve din bağlantısı üzerinde düşünüyoruz,doğa yürüyüşleriyle tefekkür ediyoruz.Unutmadan şunu da ekleyeyim,birbirimizin bloglarını ziyaret ediyor,sanal da olsa çay,kahve içiyor hurma bile yiyoruz 🙂

Yüce Rabbime sonsuz şükürler olsun ki sanal dünyada bizleri güzel yürekli,edepli,saygılı,seviyeli insanlarla buluşturdu.Bilen için bu çok büyük bir nimettir.Dualarıyla bizleri destekleyen kıymetli yüreklerden de Allah razı olsun,iki dünyaları cennet olsun inşallah.(Amin)

Evet birbirimizi hiç görmeden,seslerimizi duymadan Rabbim aramızda böyle güzel,vefalı kardeşlik bağları kurmamıza izin veriyor.İnanması zor ama gerçek.

İlk yazımız 30 Eylül 2010’da yayınlanmış,yani siz kıymetli ziyaretçilerimizle buluşalı 7 ay 1 gün olmuş.Bu güne dek 38.075 ziyaretçimiz blogumuzu yani “tasavvufokulu”’nu ziyaret etmiş.Hepinize gönülden teşekkür ediyorum,Rabbim öğrendiklerimizle amel etmeyi hepimize nasip etsin…

Blogumuz Allah rızası için açılmıştır,blogdaki bütün hayırlar ve güzellikler Yüce Rabbimden ve O’nun dua etmesine izin verip vesile ettiği kullardandır.Hata ve yanlışlar ihyaca’ya aittir..

Allah’a emanet olunuz kardeşlerim..

by ihyaca