zamanda yolculuk

S.A Kardeşlerim,

Üçüncü mim yazımızı yazıyoruz bugün.Mimimizin konusu:

Eğer Bir Zaman Tüneli Olsaydı Geçmişten Yada Gelecekten Hangi Zamana Gitmeyi, Kimi, Hangi Olayı Görmeyi İsterdiniz?

Hiç tereddütsüz Peygamberimi(s.a.v) görmek isterdim.İsterdim ki O’na doya doya bakayım,kitaplardan okuduğum her hareketini,her sünnetini gözlerimle göreyim,beynime nakşedeyim..

Peygamberime(s.a.v)hizmet edebilmeyi çok isterdim.Elimden bir bardak su içse,yemek hazırlasam da yemek yedirsem O’na,seccadesini sersem,havlusunu tutsam…

Üzerine müşrikler deve işkembesi atmışlardı ya,Fatıma annemiz koşarak gelmişti,o ki babasının annesi diye anılan mübarek annem,elleriyle temizlemişti ya biricik babacığını..İşte,isterdim ki ben de olayım yanında,ben de koşayım Fatıma annemle beraber,ben de yardım edeyim layık olamadığım biricik peygamberime..

İsterdim ki,Taif’te taşladıkları zaman orada olayım da yaralarına pansuman yapayım canım peygamberimin..

Hicret edilirken hani Hz.Ali Efendim(k.v) yatmıştı ya Peygamberimin yatağına,isterdim ki ey efendim,siz de gidin peygamberimle beraber,ben kalayım burada..

Peygamberimin çadırının önünde bekleyen sahabi efendime rica ederdim,ne olur izin verin de bu gece de ben bekleyeyim,bir gece de fedaisi ben olayım biricik peygamberimin..

Ve Hz. Hatice(r.anha) annemle tanışmak isterdim.Ne kadar geç kalmışım meğerse O’nu bilmek için.Yeni yeni tanıyıp anlıyorum seni Hatice annem.Tanıdıkça da peygamberimin seni neden bu kadar çok sevdiğini fark ediyorum.Senin ilminin derinliğini,ilim aşkını da yeni öğreniyorum ey annem..Bu nasıl bir kendini adamışlıktır sevdiğine..İsterdim ki yanıbaşında olsam,o mübarek ellerini öpsem,sana teşekkür etsem peygamberime yaptığın tüm hizmetler,tüm fedakarlıklar için,O’nu çok mutlu ve razı ettiğin için..

Ve Muâz b. Cebel(r.a)…Rabbim sizi sevdiği kullarına çok sevdirmiş ki,o kıymetli gönüllerden sevginiz bizim gönüllerimize de aktı.38 yıllık ömrünüzü Rabbim ne kadar bereketli eylemiş ey efendim.Bereketli ömür bu olsa gerek,hizmet aşkı bu olsa gerek.Size muhabbetimiz çoktur,nasıl olmasın ki Sevgili Peygamberimiz sizi görevinize kendisi uğurladı,tavsiyelerini yaptı ve sizi sevdiğini size bildirdi muhabbetle.Bu ne büyük bir devlettir Allah’ım!İşte isterdim ki o anda ben de orada olayım,bu büyük devlete şahit olup hem sevineyim,hem ibret alayım..

İsterdim ki,Pirim Abdülkadir Geylani’ye varayım,önüne diz çökeyim,özür,özür,özür dileyeyim O’na layık bir evlat olmayı beceremediğim için..

Gönül ister ama biliriz ki Rabbimin her işi yerli yerindedir,güzeldir,hikmetlidir..Boynumuzu bükeriz edeplice ve deriz ki:

Elhamdülillah alâ külli hal..

by ihyaca

Not:Beni mimleyen kıymetli kardeşim Gelibolu’ya çok teşekkür ediyorum..