göl manzarası

S.A Kardeşlerim,

Arada sırada sizlere bir merhaba demek,biraz söyleşmek için sayfayı kendime ayırıyorum.Bu yazı da onlardan birisi olsun..

Güzel bir film seyrettim:Beyond the Blackboard.Zaman hırsızlığı yapmayan,mesajı olan bir filmdi.İnsanın hayatta inandığı şeyleri başarabileceğini(Allah’ın izniyle),bu durum,inanç ve azimle birleştiğinde engellerin kalkıp,yolların açılabileceğini bir kez daha hatırlatan güzel bir çalışmaydı.İnsanın hayatta amacını belirlemesi gerçekten önemli.Amaçsız ve boş yaşamamalı insan.Belirlediği hedefe gönülden inanmışsa,doğruluğundan eminse,yoldaki zorluklar yıldırmamalı.Aynen devam etmeli yoluna..

Bir de kitap okuyorum bu aralar,daha da doğrusu hiç yapmadığım bir şey olsa da ara verdim.Devam edeceğim inşallah.Güzel bir kitap..Peygamberimiz(s.a.v) ve Hz. Hatice(r.anha) annemizi anlatıyor.O günlere götürüyor bizi.Sevgi nasıl bir şeymiş,insan eşini nasıl sevmeliymiş öğrenmek isteyenler için ideal bir kitap.Hz.Hatice(r.anha) annemizin benlikten,bencillikten sıyrılmış,ben değil sen deyişini,gönüllü ve sevgi dolu özverisini ibretle ve ders almaya çalışarak okuyorum.Kitabın adi:”Aşka Adanmış Bir Ömür”.Bu kitaptan az da olsa alıntı yapmak,sizlerle paylaşmak isterdim ancak bunu yaparsam yazı çok uzayacak.Ayrı bir yazı olarak paylaşayım inşallah..

Bu aralar bazı teknik sorunlarla da uğraşmamız gerekti elhamdülillah.Bir kaç ay önce internet sağlayıcımı değiştirmiş,Koç Net’e geçiş yapmıştım.Arada bazı bağlantı sorunları yaşasam da teknik servisleriyle bunu çözmüştük.Geçen gün bağlantım tamamen kesildi,sorunun modem kaynaklı olduğu anlaşıldı,modem değiştirdiler.Şimdi de kablosuz ağ bağlantım gitti,ethernet kablosuyla bağlanıyorum ve servisi bekliyorum.Sabit bir yerden bilgisayar kullanmak zor gelse de,arada bunları da yaşayıp elimizdeki nimetlere şükretmek iyi oluyor.Farketmediklerimizi fark ediyoruz,şükretmeyi unuttuklarımıza şükrediyoruz.Bütün bu aksaklıkları yaşasam da Koç Net,Biri,Ve Arçelik Servisi’ne gönülden teşekkür ediyorum.24 saat her türlü teknik probleminizi dinlemek ve çözmek için hazırlar ve gerçekten çözüme odaklı çalışıyorlar.Servis ağları da yaygın olduğu için sorun giderme noktasında gerçekten hızlı olduklarını söyleyebilirim.Google,bu bir reklam değil,içten bir tespit ve teşekkürdür,bilgine..

Dostlarıma ve özellikle bir dostuma da çok teşekkür ediyorum..

Hepinizin ramazan ayı hayırlı,mübarek olsun,hayırlara vesile olsun..

Allah’a emanet olunuz..

by ihyaca