elhamdülillah (2)

*Allâhümme leke sumtü ve alâ rızkıke eftartü

Anlamı:Allâh’ım!Senin için oruç tuttum ve senin verdiğin rızıkla orucumu açtım.

*Bismillâh,Elhamdülillâh,Allâhümme leke sumtü ve alâ rızkıke eftartü ve aleyke tevekkeltü sübhâneke ve bihamdike tekabbel minnî inneke ente’s-Semî’ul-Alîm.

Anlamı:Allâh’ın adıyla (başlarım).Hamd Allâh’adır.Allâh’ım!Senin için oruç tuttum.Senin verdiğin rızıkla orucumu açtım.Sana tevekkül ettim.Sen her türlü noksanlıktan münezzehsin.Hamd sanadır.Benden kabul buyur.Şüphesiz sen(her şeyi)işitir ve bilirsin.

 *Allâhümme leke sumtü ve bike âmentü ve aleyke tevekkeltü ve alâ rızkıke eftartü fağfirlî mâ kaddemtü ve mâ ehhartü.

Anlamı:Allâh’ım!Senin için oruç tuttum.Sana inandım.Sana tevekkül ettim.Senin verdiğin rızıkla orucumu açtım.Benim gelmiş geçmiş günahlarımı bağışla.

 Rasulullah(s.a.v)Efendimiz iftar ettiği zaman bu duaları okurdu..

Kaynak:Gönül İncileri