pembe çiçekler arasındaki kuş yuvası

S.A Kardeşlerim,

Tatil bitti döndük elhamdülillah.Ramazanı uğurladık,bayramı yaptık artık işe koyulma zamanıdır.Çok çalışkan olalım bu sene inşallah.Yanlızca dünya işlerinde değil,ibadetlerimizde de gevşeklik göstermeyelim.Kendime günlük hedef planı yapmayı düşünüyorum.Makul,abartısız,uygulanabilecek dozda bir hedef planlıyorum.Ve bu hedefi eğer o gün tutturamazsam kendimi sevdiğim şeyleri yapmayarak ikaz edeyim diyorum.Akşam olduğunda dünyevi,uhrevi her işimizi hakkıyla yaparak başımızı yastığa koymanın huzurunu doya doya yaşayalım bu sene kardeşlerim.Günlük yapmam gerekenleri eksik mi yaptım,tamam internet yok o halde örneğin..Bilgisayarı,teknolojiyi pek çoğunuz gibi ben de seviyorum.İnternetin iyi kullanıldığında faydasının bol olduğunu düşünenlerdenim.İnternet olmasaydı ben bu yazıyı yazamaz,sizler de okuyamazdınız öyle değil mi?..Yeter ki doğru şekilde ve dozunda kullanmayı başarabilelim..Bu kadar yeterlidir.Sizleri bir selamlamak istedim,geldiğimizden haberdar edelim istedim.Artık iş zamanıdır.Müsaadenizle gideyim,blog için yazı yazayım..

Yüce Rabbimizin ömrümüze,vakitlerimize bol bol bereket ve hayır vermesi dileğiyle,

Allah’a emanet olunuz..

by ihyaca