güllü bilgisayar

Es-selâmü aleyküm kıymetli kardeşlerim,

Geçen kış döneminde bazı yoğunluklarımdan ötürü bir müddet tasavvufokulu ile ilgilenemedim. Bu süreçte siz kıymetli kardeşlerim yazılara yorum ve sorularınızı göndermeye devam ettiniz. Hepinize ayrı ayrı teşekkür ederim. 

WordPress sisteminde yorumların hepsi aynı havuzda birikiyor. Eski yorumlar çok geride kaldığı için geri dönüp yorumu bulup yanıtlamak oldukça vakit alan bir işlem oluyor.

Sonradan gelen yorumlara elimden geldiğince cevap vermeye gayret etsem de ilgilenemediğim dönemdeki açığı kapatamadım. Yönetim panelimde 600’ün üzerinde cevap bekleyen yorum görüyorum.

Kıymetli kardeşlerim, sizin için önemli olan sorular bizim için de önemlidir. Yorumunuzun cevaplanmaması önem verilmediğinden değildir. Size durumu samimiyetle arz ettim, eğer sorunuz hala sizin için güncel ve önemliyse lütfen tekrar yollayınız. Zira havuzda çok gerilerde kalan yorumlara geri dönüş yapmam şu anda mümkün görünmüyor..

Saygılarımla, Allah’a emanet olunuz..

by ihyaca